.
.
.
.
.

e-Rayuan Kemasukan ke Tingkatan Satu (1) Sekolah Berasrama Penuh (SBP) Tahun 2013

e-Rayuan Kemasukan ke Tingkatan Satu (1) Sekolah Berasrama Penuh (SBP) Tahun 2013

Rayuan ke Tingkatan Satu (1) di Sekolah Berasrama Penuh (SBP) Tahun 2013 boleh dibuat di Laman Web Kementerian Pelajaran Malaysia bermula 24 Disember 2012 (Isnin) 10.00 pagi.

Sila Klik :

………………………………………………………………………………………….………..

Untuk maklumat Sekolah Berasrama Penuh (SBP) yang lain, sila klik :

http://www.bumigemilang.com/?cat=35

………………………………………………………………………………………..…..……..

 

25 Comments Already

  1. bila e-rayuan keluar ????

  2. Tuan/puan,boleh kemukakan rayuan ke sekolah berasrama penuh untuk kali ke 2
    khas untuk sesiapa yang masih ketinggalan..tolong kemukakan alternative lain.

  3. bagaimana hendak membuat rayuan masuk ke tingkatan 4 mrsm?

  4. Saya ingin rayuan untuk MRSM untuk tingkatan 4,sekarang
    saya dapat keputusan PMR = B.M -B, B.I – B, Mathematics -A,Science -A
    Geografi -A, Sejarah -C & KHB-C boleh kah aku dapat MRSM untuk tingkatan 4, Angka Girian =BA050K086
    Tolong beri ,saya boleh masuk MRSM.
    Sekainlah
    Termiakasih

  5. bile keputusan e-rayuan sbp 2012 ni nk keluar…

  6. ye la…bile keputusan nak keluar ni??

  7. tolong lah bagi saya masuk sbp…saye nak sgt2…saye punye keputusan upsr 4A1B dan b tu adalah b.i

  8. saya memohon ke sbp, jawapannya tidak berjaya… saya tidak sempat untuk membuat rayuan. Bolehkah saya membuat rayuan sekarang??

  9. Bila nak tau keputusan rayuan sbp tkt 1 2012?…Semua penjelasan tak betul. Tanya pej pelajaran 1/2/2012 pun tak betul juga…susah sangat ke nak dimaklumkan?……grrrrrrrr

  10. sye nk tau, semakan rayuan ke Sbp thun 2012… bile kluar? dngar org ckap awal blan 2, tp xde pon…

  11. result rayuan dh kluar ari ni 3/2/2012 ;)

  12. tolonglah bagi saya masuk sbp.saya punya keputusan upsr 5a.please…….

  13. bila borang masuk ke sbp tahun 2013 nak keluar eh?

  14. wh will the result for sbp 2013 will come out??????

  15. Maaf nak bertanya…anak akak ktusan UPSR baru2 ni hanya dpt 4A 1B (B tu B.inggeris)telah pun mohon SBp..ttapi tiada jawapan lg..adakah gagal @ mmg x dak pluang ka @ camana…@ kena tggu e-rayuan ?

  16. Bila result SBP nak kuar…

  17. macam mane nak buat rayuan untuk sekolah menengah kebangsaan agama (SMKA)?

  18. saya nak tanya?…
    nanti keputusan E-Rayuan akan dapat melalui pos atau internet???
    SEKIAN…

  19. bila erk e rYuan kuar . ?? xsbr ase ..

  20. Saya sdah diterima ke sbp.,,tanpa rayuan kli ke2 pom

  21. Ya allah moga2 semoga rayuan untuk tingkatan 1 di SBPI ini berjaya.

  22. assalamualaikum.. saya tak sempat nak mohon bulan 10 hari tu.. macam mana nak wat rayuan?? boleh e-rayuan tak?? sebab family saya sume nye buzy.. pmr sy :
    bm – a
    bi – b
    math – a
    science – a
    sej – c
    kh -c
    ge0 – b
    agama – a

  23. BILA KEPUTUSAN RAYUAN SBP 2014 NAK KELUAR

Write a Comment

.
.
%d bloggers like this: