Koleksi Contoh Karangan Bahasa Melayu UPSR / Sekolah Rendah

Koleksi Contoh Karangan Bahasa Melayu UPSR / Sekolah Rendah

Karangan Bahasa Melayu UPSR

Sila Klik :

.

.

Juga Klik :

………………………………………………………………………………….

.

Untuk Rujukan UPSR  (Soalan Peperiksaan, Nota, Jawapan, Latihan…)

Sila Klik :

………………………………………………………………………………….

.

Untuk Kertas Soalan Peperiksaan UPSR, Nota dan Latihan yang lain,

Sila Klik :

………………………………………………………………………………….

.
Terima Kasih kerana membaca post ini.

Sila baca Post-Post mengikut SUBJEK dan KATEGORI

.

127 thoughts on “Koleksi Contoh Karangan Bahasa Melayu UPSR / Sekolah Rendah

  1. saya ingin belajar hingga ke menara gading

  2. This is good for me

  3. mohamad asyraf says:

    saya ingin mendapat 5A dalam UPSR

  4. 5A……….!!!

  5. 5A!!!

  6. 5A…………………UPSR!!!!!!!

  7. 5A dalam UPSR!!!!!!

  8. Doakan saya mendapat 5A…

  9. 5A YAKIN Boleh\

  10. 5A UPSR ..ITU YG AMAT PENTING BUAT SAYA ‘INSYA ALLAH’

  11. NAK DPT 5A!!nk brjaya!FIGHTING!

  12. the hanelang gang says:

    nak dapat 5a jugak doakan kami semua agar berjaya

  13. 乙,!, says:

    I want 6A。♪───O(≧∇≦)O────♪

  14. Doakan kami semua supaya dapat 5A

  15. KAWAN2 DOAKAN LAH SAYA MENDAPAT 5A

  16. doakn saya supaya dapat 5A dalam UPSR nanti…bulan 9.9

  17. ASSALAMUALAIKUM,,,,SAYA PUN MAHU DAPAT 5A juga….doakan kami semua cikgu….

  18. harap-harap dapat 5A 2B

  19. Ismar Eriza Ismail says:

    Every one can get 5A ,what you just need is pray and doa !!!!

  20. doakan saya dan kawan2 dapat 5A…AMIN

  21. doakan saya dapat 5A.

  22. I CAN GET 5A IN UPSR

  23. Saya berharap semua kawan2 saya yang masuk ke laman web ini mendoakan saya agar saya akan mendapat ‘5A’ dalam peperiksaan UPSR….Amin…….

  24. Saya nak dapat 5A dalam UPSR…BESOK DAH UPSR….TAKUT…

  25. saya nak 5A dan hadiahkan kpda kedua2 ibu bapa saya

  26. saya mahu 5A insyaallah saya akan berusaha
    , masa itu emas

  27. Saya nak 5A dalam UPSR ……………………..!

  28. 5A°°°°°°°UPSR

  29. saya nak 5A dalam UPSR dan hadiahkan kepada ibu dan bapa saya barulah semua keluarga saya seronokkan

  30. ya allah berikanlah kami keputusan yang cemerlang

  31. Saya juga mahu 5A fokus kepada telinga,mulut,mata dan tangan

  32. pary for me also

  33. afiqah syahirah says:

    5a YAHOO

  34. Alhamdulillah 4a 1b

  35. nk 5AAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  36. Doakanlah saya mendapat 5a seperti kamu

  37. Saya ingin mendapat 5A UPSR amin insyaallah boleh

  38. saya ingin mendapat 5A dlm peperiksaan UPSR saya tahun ini, insyaallah , Ameen!!

  39. Shirleda Impi says:

    sya ingin dpat 5A nk msuk MRSM

  40. muhammad aliff bin azmi says:

    doakan saya dan kawan2 saya supaya mendapat 5A cikgu dan kawan2 lain I love UPSR.

  41. ok god blees you

  42. ingin kan 5A UPSR

  43. saya nak dapat 5a upsr… saya nak banggakan keluarga saya doakan saya kawan2.. nanti saya doakan kawan juga supaya mendapat 5a dalam upsr.. sayang upsr

  44. saya taget 4A 1B

  45. Anonymous says:

    good luck

  46. 5A aku pasti dapat

  47. i like you

  48. Saya mesti dapat 5A saya yakin saya boleh dapat

  49. Doakan Saya dapat 5A YA

  50. saya nak juga 5A tertapi kita perlu berlajar rajin – rajin dan ingat kepada tuhan .

  51. Doakan saya dapat 5A….

  52. Rabiatul adawiyah says:

    Saya Ingin mendapat 5A dalam UPSR saya akan belajar bersungguh-sungguh untuk mendapat 5A dalam UPSR insyaallah ( Amin )

  53. ANIS(aka Tiang) says:

    saya ingin mendapat 5a upsr saya akan belajar bersungguh sugguh untuk mendapat 5a dalam upsr insyaallah…………………………………………………………………………….#aka tiang lampu (anies)

  54. saya ingin mendapat 5A dalam UPSR dan saya ingin masuk ke sekolah asrama penuh

    insyaallah………… > <
    v

  55. I will take 7A

  56. nurul shafikah says:

    saya nak 5A UPSR tahun ni

  57. saya nak 5A dalam UPSR tahun ni…..INSALLAH

  58. 5A UPSR …INSYALLAH

  59. UPSR
    SAYA memang takut saya tahu ibu bapa saya harapkan saya mendapat 5a tapi saya tidak yakin dengan contoh karangan ini saya dah mula yakin and tolong doakan saya supaya mendapat 5a UPSR amin

  60. saya nak dapat 5a!!!!

  61. saya nak dapat 5a set dalam tangan untuk berjaya sampai akhirat

  62. nur shafina munira says:

    Insyaallah,sya yakin sya akan mendapat 5A..

  63. nur shafina munira says:

    Saya ingin mendapat 5A..

  64. SITI NUR ERIKA 5A UPSR says:

    doakan saya dapat 5A dalam UPSR

  65. Saya mahu 5A UPSR

  66. SHARVIN REDDY says:

    7A in UPSR

  67. mana ade 7A dalam UPSR hahahaha kali n saya pula yg ambil UPSR takutnya percubaan baru n saya dapat 1A 3B 1C HAHAHA

  68. Assalamu’alaikum…Saya nak dapat 5A’s UPSR ni…Mmng giler berdebar..Lebih kurang lagi 2 minggu je nak exam..In Sha Allah..Saya doakan kejayaan awak semua..Sekian.

  69. yakin bahawa kite semua boleh buat..amin..x sampai 3 minggu je lg utk UPSR

  70. Saya nak belajar sungguh2 sbab blajar je lh harta yg keluarga saya Ade… saya keaian kat ibu saya skit ayah saya petang pagi… menoreh Getah.. petang.. buat rumah mlam. Msak jaga adik sya so sya nk buktikan bahawa sya boleh bust.

  71. doakan saya mendapat 5A dalam peperiksaan UPSR insyaallah 5A milik saya…..

  72. hadzakhairyena says:

    A bm dalam tangan

  73. Saya juga nak berjaya tahun nirh saya akan menduduki UPSR..doakan saya!!

  74. 5A!!!!!!!!!!!!

  75. (5🅰 for my friend and I)#selancar 3#

  76. 5A dalam UPSR…

  77. Semua orang doa akan saya , supaya dapat 6a dalam upsr tahun depan aminnnnn.Semua orang doa akan saya, supaya dapat 8a dalam upkk. ^_^

  78. 6A dlm tangan semoga berjaya dunia akhirat AMINNNNNNN……….^_^

  79. doa doa kan saja saya dapat keputusan 8a pada hari isnin ini aminnnnn
    dan upsr 6a aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  80. tahun ni 6 A doakan saya
    #upsr2016

  81. nk dpt 6a

  82. i want to get 6A in upsr

  83. SAYA NAK 6A UPSR 2016.SAYA BOLEH

  84. SAYA BERHARAP KITA SEMUA AKAN MENDAPAT 6A ………….. INSYAALLAH KITA SEMUA BOLEH!!!!!!!!

  85. Banyak kan solat dan jaga hubungan dengan allah.inyaallah kita akan dapat 6A

  86. berusaha dengan gigih nanti kita akan dpt keputusan yang cemerlang

  87. ye berusaha untuk UPSR

  88. 5A OR 6A

  89. semoga sy mendapat skor 6A.

  90. Saya yakin pada diri saya yg sya akan dapat 6A UPSR nnty…INSYAALLAH

  91. Saya harap semua dapat 6A dalam peperiksaan UPSR.Supaya kita semua dapat membanggakan ibu bapa kita.

  92. Sangat Berguna Ade tak science

  93. nur aireenumaira bt ahmad. says:

    kawan kawan doa kan saya dapat 6a

Write a Comment