Kerja Kursus / Folio Sejarah (Tingkatan 3) PMR 2013 []

Kerja Kursus  / Folio Sejarah (Tingkatan 3) PMR 2013

.
.

Sila Klik :

…………………………………………………………………………………………….

Untuk Rujukan Pelajar-Pelajar Tingkatan 1, 2 dan 3 

Novel Bahasa Melayu Tingkatan 1,  2,  dan 3 :

Antologi Bahasa Melayu Tingkatan 1, 2,dan 3 :

English Forms 1, 2 and 3 :

……………………………………………………………………………………..….….……..

Untuk Kerja Kursus / Folio / Projek yang lain, sila klik :

http://www.bumigemilang.com/?cat=348

………………………………………………………………………………………..….……..

Untuk Kerja Kursus Sejarah yang lain, sila klik :

http://www.bumigemilang.com/?cat=160

………………………………………………………………………………………………..….

Untuk Kertas Soalan Peperiksaan PMR, Nota dan Latihan yang lain, sila klik :

http://www.bumigemilang.com/?cat=32

………………………………………………………………………………………………..….

132 Replies to “Kerja Kursus / Folio Sejarah (Tingkatan 3) PMR 2013 []”

    1. contoh nyer. . . . .pertanian , perniagaan . . . .
      kegiatan ekonomi 2 b’maksud. . .kegiatan untuk mendapat duit. . . .

  1. sesiapa boleh tolong saya buat folio sejarah tak ?
    macam mana cara nak buat kerja kursus pmr sejarah dan geografi 2013?
    anyone please help me…..

    1. nurul [email protected] says:

      leh…….nak minta tlng cari maklumt tentang apa insallaah sy tlng….

  2. tajuk ekonomi tradisional contohnya nelayan, kerja di sawah dll.. panduan yg boleh dibuat dulu..
    buat senarai kandungan dulu ada 9 elemen dalam isi kandungan,
    cari panduan nk buat penghargaan.. mesti ada 3 nama (wakil sekolah pengetua/nama guru sejarah) nama penuh ibu bapa, dan nama rakan2..
    kn cari objektif nya (3/4 objektif)
    cari kaedah kajian (3/4 kaedah)
    tq

    1. nurul [email protected] says:

      salam…ni nak tny leh tak kita bertukar maklumat????

  3. Can teach me how to do folio sej tingkatan 3 2013 ?tolong tolong!please….i need help for hasil kajian and objective kajian dan kaedah kajian..tolong

  4. WAH……stress derh esok nak exam daaaa!!! camne ne nak cari kaedah dan hasil kajian?? cikgu explain msih x fhm laaa!!!

  5. kn tajuk ni sama ngn folio dx taon lepas..apsal x mntak ngn cikgu nk wt rujukan..
    lw senang2 add la sye ea..
    mohd syukri

  6. tjok,,,ekonomi tradisional,,,ade 3 elemen,,,elemen 1,cari fkta sejarah tntng eknomi tradsional cntoh cari at internet,majalah,srt khabar,org sumber&melawat tmpt kjian,,,,…elemen 2 adlh yg plg senang,,,merekod fkta sej cth tjk kjian,kaedh kjian,snarai kndungan,penghargaan,objektif,hsil kjian,rumusan,lampiran&rujukan,,elemen 3 adalh esei,.,,.,..pengambilan markh adlh dry unsur patriotisme,,.,.,.,..,lbh baek wat gne tangan,.,,,.coz leh pdm/btol an ngn cpat klo de salah,.,.,.klo gne taip,bgy sye ssh,.,.,.coz klo slh tme anto at ckgu n de bnyk slh kan m’bazir coz kne buang m/s yg slh,.,.,.,.ianya m’gambil mser yg agk lmer sbb 2 bgy mse cmpy bln 6,,,so hargai lh mse yg ade,,,jgn wt kje lastmnit,,,hehehe,,,

    1. tq,.,.,.,.oooo,.,.,.cam gtuw upenyerer,.,.,.,.,.hrp leh buat dlm mse yg d’bri,.,.,.,insya’allah,.,.,..,,amin

  7. tolong pilihkan saya tajuk untuk kedah sbb saya tak tau cmner nak buat dari mula …. itulah padahnya jika tidak buat last minit

  8. Sorry . nak tanya sikit boleh ? Elemen 1 tuh kalau buat cara-2 penanaman padi , orang sumber semua tuh nak cari mana eh ?

  9. all pmr student, good luck guys! takpe, even susah pun, kalau nanti kita punya reslut gempak, mesti semua org akan pandang tinggi dekat kita. we all straight a’s <3 strive for star

    1. Sorry la..saya xa faham nak wat kerja khursus nieyh…sedih plok rse….,,,,,
      nenek tolong teyha bleh tak tengh sedih nieyh….!!!!!
      mnx tlg kambing ?
      lmbt lg nk tlg
      kera my bf?
      pemlaz se celaka tu …!kesian saya

  10. Mcm mna nak wat krja kursus sejarah nie?”tlong ba.”plez help me….spa2x yg dah wat krja kursus 2e share2x lha….

  11. Spe ek yang blh tlg sya…hai kwn-II
    spe dah siap sya nak tengok cam ane cara buat ahh kesian kwn-II ni sumua x buat lagi agi

  12. hai susah nyew nk buat kejew khusus nie …. ……..
    sa[ew dah siap
    share la cikit
    kongsi tuuu
    amalan mulai …
    hahax

  13. hai susah nye nak buat keje kursus sejarah and geografi…
    kenape lh susah sngat dh lh bnyk plak tu….
    klau bleh share lh skit…

  14. apalah nasib dak2 tingkatan 3 tahun ni,,,apa bolih buat nasib badan 🙁 sebab kene buat folio susah sangat tahun ni…

  15. mlawat tmpt kajian 2 ,, tempat yg kite lawat , org sumber d tmpt lwatan pn prlu tulis dlm penghargaan jua ke ???

Write a Comment