Koleksi Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan UPSR 2010 (Sabah, Terengganu, Selangor, Pulau Pinang, Pahang)

Koleksi Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan UPSR 2010 (Sabah, Terengganu, Selangor, Pulau Pinang, Pahang)

Bahasa Melayu :

Bahasa Inggeris :

Matematik :

Sains :

(Koleksi Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan UPSR 2010 Cikgu Zaidah)

……………………………………………………………………………………………………..

Untuk Kertas Soalan Peperiksaan UPSR & Latihan yang lain, sila klik :

http://www.bumigemilang.com/?cat=47

39 Comments Already

  1. hoi xbest aaaaaaaaa………

  2. bole watkan soalan untok saye x…
    please……….

  3. k gak a………x pi
    boring bile bace!!!!!!!!!!!!!

  4. Ooooooooooo……………tok kimi ble la

  5. wei kapel yok…hehe….

  6. awakkan cantik…………

  7. 0k jerk……..
    x kesah

  8. .
    x kan la x le join.
    wei nak join
    le la le la

  9. hai soalan kat mane

  10. bagaimana rasa dalam upsr ?

  11. is there any answers for upsr percubaan 2010 paper 1? i need terengganu, perak and perlis

  12. Takutlah upsr

  13. yei korang ajar la aku mcm manerr soalan upsr tu please

  14. tq..very2 much

  15. saya nak tahu macam mane nak dapat kan 5a boleh bantu saya dengan kertas soalan kamu

  16. thankx alot thhis blog realy helps me alot in my first trial paper 4 upsr!!!! hampir samaaa the questions…. got all 5A’s so happpyyyyy!!!! thankk uuuuu

  17. nape tak leh nak download soalan2 ni semua ek……

  18. cntikk gileerrr hlmn blog kw niiee…

  19. salam koranggg !!!

  20. macam mana soalan tahun ni ye…………..emmmmm

  21. good luck 4 your examinati0n…

  22. boring nya……………

  23. Saya harap saya dapat 5A dalam UPSR 2011.Insyaallah boleh.

  24. p/s:Atikah yg 7 ogos 2011 tu sklh kat Skpp 8 (1) eh????

    sye harap sye dpt 5A!!! 2011!!!=)
    Inyaalah sye bleh wat… skang sye target 3A lu… sbb sye bese dpt B dlm MT & SN… BI POwn same..
    Semoga Berjaya WArga MAlaysia yg akan menduduki UPSR!!!!!

  25. saya harap semua pelajar yng menduduki upsr pda thn ini akn mendapat 5A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    amin…..sama2 lh kita berdoa kepada allah ……..nk dkt upsr niew jgn lh main mercun…nnti kalau terkena tangan….x blh menduduki upsr….kita juga berdoa agr kesihatan kita sihat….. amin!!!

  26. mesti susah upsr nanti

  27. semoga anda semua berjaya dalam ujianUPSR……

  28. kenape soalan2 tak blh nak tengk? ada mslhke? kita susah lah klu bgini…. dgn buat soalan2 ni kak saya dpt 5a…..thn ni kta upsr…tpi soalan tk dpt….

  29. erm …. i need the answers for the trial papers .. , so i hope u will post it here n please reply this comment ASAP !!! tq

Write a Comment

%d bloggers like this: