Koleksi Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan UPSR 2011 : Matematik / Mathematics (Trial UPSR 2011 Papers) []

.
.

>>>  untuk Soalan Percubaan UPSR 2012

Sila Klik :

…………………………………………………………………………………………………………

Koleksi Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan UPSR 2011 : Matematik / Mathematics  (2011 UPSR Trial Examination Papers)

Sila klik :

Juga Klik :

Post-Post yang berkaitan :

Sila klik :

 

………………………………………………………………………………………………..….

Untuk Kertas Soalan Peperiksaan UPSR & Latihan yang lain, sila klik :

http://www.bumigemilang.com/?cat=47

…………………………………………………………………………………..……….…..….

Untuk Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan yang lain, sila klik :

http://www.bumigemilang.com/?cat=238

………………………………………………………………………………………………..….

78 thoughts on “Koleksi Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan UPSR 2011 : Matematik / Mathematics (Trial UPSR 2011 Papers) []

  1. minta soalan paper 1 matematik trial upsr…

  2. kena bayar ke kalu nk download soklan ni?

  3. soalan mt kertas 2 perlis ???

  4. i want ujian percubaan negeri sembilan 2011.PLS help to search

  5. i wana answere for pra upsr 2011 mathematic year 6 paper 1 ogos

  6. i nak jawapan jee…x nak soalan

  7. sns ngan bi masih lemah la

  8. Me also target 5A

  9. Bape pra UPSR 2 korang ah.

  10. la bagusnya ade website ni 10q sooo much…….

  11. 10q

  12. coool…….

  13. muhamad zahin says:

    aku taip keluar benda lain.pls help me

  14. saya nak UPSR sebenar 2011…….

  15. nape bila klik je keluar adf.ly..kena bayar ke?huhu

  16. ASSALAMUALAIKUM..SELAMAT HARI RAYA………………….

  17. i wan selangor sn paper

  18. Macam mane nk download……….ajar la sikit…………

  19. eh please help me to download the soalan percubaan math kedah

  20. nazurah ishamudeen says:

    Ala…x best la… kelantan x penuh,cam ne nak buat

  21. alifah ilyana says:

    coolz laa.tapi tlg download soalan klntan banyak2.salam aidilfitri

  22. marissa asyiqin says:

    sekurang-kurangnya kelantan pun ada sikit…tapi terengganu memang terbaik

  23. nazurah ishamudeen says:

    korang xyah la komen,sbb klu komen banyak2 nanti pembuat kertas ni dah x nak buat…w’salam

  24. apalah x de soalan bocor pon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  25. it is really helpful.thank you very much

  26. THANK YOU ILOV

  27. Kenapa x jawapan kertas soalan math Terengganu 2011

  28. Salam, soalan kelantan takde ke.,??

  29. salam…mcm nak bukak..nape keluar link lain,..tolong bantu saya

  30. knape soaln percubaan cme ade 11 negeri jer??

  31. Knapa takde soalan dari Sabah?

  32. i target 8A in PMR

  33. i target 7A in UPSR

  34. ya allah bagilah aku mendapat 10000000000 a+

  35. koleksi kertas soalan peperiksaan perccubaan UPSR 2011

  36. saya akan berjaya dlm perperiksaan (UPSR)

  37. alicia raveena says:

    saya memang akan berjaya dalam upsr dengan pertolongan bumi gemilang!!!!!!!!!!!!!

  38. soalan
    2012 x de ke upsr????

  39. MY TARGET IS 5A IN UPSR 2012….HUHUHU…:)

  40. Yeah!!!!dpt 5a lg.x sbr nk UPSR!!!doakan ye!!~

  41. t/kasih dapat berkongsi soalan-soalan

  42. gementar nya nak upsr

  43. Kenapa xde soalan UPSR 2012??? kalau ada senang lah nanti aku nak jawab bulan 9 nanti…XD

  44. syafiqah najwa says:

    slm….mcm mne nk maintain balik markah prikse….prikse 1 4A1B,ok la,
    prikse 2..5B..k lgi sbb x de C..tetibe p’cubaan dpt 1A3B1C..teruk…so kne buat bnyk ltihan…target cikgu 5A..adoiii

  45. puteri nur batrisyia says:

    harap 2 saye dpat 5 A…..
    aduh!!!! stressnyer….

  46. soalan melake takde ke?????

  47. best nye upsr

  48. Tahun depan 2013 sy pula akan menghadapi upsr sebnr..Harap ada soalan bru

  49. belajar lah pandai2 nanti berjaya ingat lah masa depan untuk belajar nanti nk masuk univercity pelajar tinggi ok lah bye

  50. belajar pandai2 ingat masa depan ok

Write a Comment