Koleksi Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan UPSR 2012 : Bahasa Melayu / BM (Trial UPSR 2012 Examination Papers) []

.
.

Koleksi Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan UPSR 2012 : Bahasa Melayu / BM (Trial UPSR 2012 Examination Papers)

Sila Klik :

 

………………………………………………………………………………………………..….

Untuk Kertas Soalan Peperiksaan UPSR, Nota dan Latihan yang lain, sila klik :

http://www.bumigemilang.com/?cat=47

………………………………………………………………………………………………..….

Untuk Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan yang lain, sila klik :

http://www.bumigemilang.com/?cat=238

………………………………………………………………………………………………..….

.
.
.

54 thoughts on “Koleksi Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan UPSR 2012 : Bahasa Melayu / BM (Trial UPSR 2012 Examination Papers) []

  1. kedah x ada ka ?

  2. Kelantan tak de kew??

  3. Terengganu tak ada ke ?

  4. yng terengganu tak de ke??

  5. ad tak yng terengganu???

  6. yng terengganu x de ke?

  7. yang terengganu takde ke ?

  8. bleh lulus nie..huhu

  9. Nureen Nabilah says:

    alHamDuLlIh semua Bleh A

  10. skema perlis x de ka??

  11. ooooops terrenganu

  12. head prefect skcb says:

    tengok soalannya mcm senang tp x tahulah kalau buat soalannya

  13. head prefect skcb says:

    rasa mcm susah je.tp kalau berusaha mungkin boleh dpt straigt a.insyaallah.

  14. virus_upsr@5A says:

    thanks for the questions………
    good luck to all the examiner…..
    I hope you get 5A’s in UPSR

  15. i hope your result good…good luck!!!!!

  16. ciri-ciri orang yang cerdik adalah:1:sembahyang lima waktu
    kepada orang islam lah…………:2:selepas sembahyang jangan lupa berdoa…kepada tuhan……..:3:rajin belajar dan rajin berusaha

  17. tak ada kah sabah?

  18. x de skema jawapa ke

  19. Ada x soalan ramalan UPSR 2013?kALAU ADA KAN BEST…

  20. Thn ni aq nk UPSR…Harap2 dpt 5 A amin…

  21. good luck!!

  22. khairul firdaus... says:

    GOOD……….

  23. pulau pinang bahasa melayu pemahaman x der kerrr……………???!!!!

  24. Tengok pon dah berdebar2

  25. sabah tak de ke >?

  26. takut nye nak UPSR >_< HARAP DAPAT 5A . . AMIN…

  27. teruskan berusaha semua

  28. SAYA NAK 5 A UPSR!HRAP2 SAYA DAPAT 5A!

  29. harap dapat 5a amin

  30. thats good

  31. miaa natasya says:

    i hope i can target 5A :3

  32. jega jeeva ram gabriel says:

    selangor x ada ke?????

  33. seronok gak tngok koleksi2 ni…..Rasa macam berdebar lak..saya yakin semua rang oleh wat kalau kata susah mmglah susah kalau kata senang jadilah senang….

  34. nur zulaikha says:

    kenapa x leh buat periksa

  35. bulan september ni nk upsr.takut pula aq.harap2x dpt 5A.amin ya rabbal alamin

  36. nurabiyyahzahid says:

    erm,senang.harap2 lah boleh dapat A nanti…:)

  37. yang terengganu tak da ke?

  38. harap UPSR thn ni tak sush sangat

  39. bestnya website nieyh

  40. liyana_rachel says:

    do you have an answer for check…

  41. liyana_rachel says:

    Pray for us to get 5A !

  42. Saya akan dapat lima a dan saya teringin masuk sekolah bukit jalil

  43. Best nye kalau dapat 5a

  44. saya nak dapat 5 aminnnnnnnnnnn…………………

  45. Nur Sarah Syahira Bt. Mohd Fadzli says:

    upsr bahasa melayu

  46. penang boh lah bnyak byak sikit.plesead,ya……………………

Write a Comment