.
.
.
.
.

Koleksi Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan UPSR 2012 : Bahasa Melayu / BM (Trial UPSR 2012 Examination Papers) []

Koleksi Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan UPSR 2012 : Bahasa Melayu / BM (Trial UPSR 2012 Examination Papers)

Sila Klik :

 

………………………………………………………………………………………………..….

Untuk Kertas Soalan Peperiksaan UPSR, Nota dan Latihan yang lain, sila klik :

http://www.bumigemilang.com/?cat=47

………………………………………………………………………………………………..….

Untuk Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan yang lain, sila klik :

http://www.bumigemilang.com/?cat=238

………………………………………………………………………………………………..….

54 Comments Already

  1. kedah x ada ka ?

  2. Kelantan tak de kew??

  3. Terengganu tak ada ke ?

  4. yng terengganu tak de ke??

  5. ad tak yng terengganu???

  6. yng terengganu x de ke?

  7. yang terengganu takde ke ?

  8. bleh lulus nie..huhu

  9. alHamDuLlIh semua Bleh A

  10. skema perlis x de ka??

  11. tengok soalannya mcm senang tp x tahulah kalau buat soalannya

  12. rasa mcm susah je.tp kalau berusaha mungkin boleh dpt straigt a.insyaallah.

  13. thanks for the questions………
    good luck to all the examiner…..
    I hope you get 5A’s in UPSR

  14. i hope your result good…good luck!!!!!

  15. ciri-ciri orang yang cerdik adalah:1:sembahyang lima waktu
    kepada orang islam lah…………:2:selepas sembahyang jangan lupa berdoa…kepada tuhan……..:3:rajin belajar dan rajin berusaha

  16. tak ada kah sabah?

  17. Ada x soalan ramalan UPSR 2013?kALAU ADA KAN BEST…

  18. Thn ni aq nk UPSR…Harap2 dpt 5 A amin…

  19. pulau pinang bahasa melayu pemahaman x der kerrr……………???!!!!

  20. Tengok pon dah berdebar2

  21. takut nye nak UPSR >_< HARAP DAPAT 5A . . AMIN…

  22. teruskan berusaha semua

  23. SAYA NAK 5 A UPSR!HRAP2 SAYA DAPAT 5A!

  24. harap dapat 5a amin

  25. thats good

  26. i hope i can target 5A :3

  27. selangor x ada ke?????

  28. seronok gak tngok koleksi2 ni…..Rasa macam berdebar lak..saya yakin semua rang oleh wat kalau kata susah mmglah susah kalau kata senang jadilah senang….

  29. kenapa x leh buat periksa

  30. bulan september ni nk upsr.takut pula aq.harap2x dpt 5A.amin ya rabbal alamin

  31. erm,senang.harap2 lah boleh dapat A nanti…:)

  32. yang terengganu tak da ke?

  33. harap UPSR thn ni tak sush sangat

  34. bestnya website nieyh

  35. do you have an answer for check…

  36. Saya akan dapat lima a dan saya teringin masuk sekolah bukit jalil

  37. saya nak dapat 5 aminnnnnnnnnnn…………………

  38. penang boh lah bnyak byak sikit.plesead,ya……………………

Write a Comment

.
.
%d bloggers like this: