Koleksi Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan UPSR 2012 : Bahasa Melayu / BM (Trial UPSR 2012 Examination Papers) []

.
.

Koleksi Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan UPSR 2012 : Bahasa Melayu / BM (Trial UPSR 2012 Examination Papers)

Sila Klik :

 

………………………………………………………………………………………………..….

Untuk Kertas Soalan Peperiksaan UPSR, Nota dan Latihan yang lain, sila klik :

http://www.bumigemilang.com/?cat=47

………………………………………………………………………………………………..….

Untuk Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan yang lain, sila klik :

http://www.bumigemilang.com/?cat=238

………………………………………………………………………………………………..….

54 thoughts on “Koleksi Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan UPSR 2012 : Bahasa Melayu / BM (Trial UPSR 2012 Examination Papers) []

  1. kedah x ada ka ?

  2. Kelantan tak de kew??

  3. Terengganu tak ada ke ?

  4. yng terengganu tak de ke??

  5. ad tak yng terengganu???

  6. yng terengganu x de ke?

  7. yang terengganu takde ke ?

  8. bleh lulus nie..huhu

  9. Nureen Nabilah says:

    alHamDuLlIh semua Bleh A

  10. skema perlis x de ka??

  11. tengok soalannya mcm senang tp x tahulah kalau buat soalannya

  12. rasa mcm susah je.tp kalau berusaha mungkin boleh dpt straigt a.insyaallah.

  13. thanks for the questions………
    good luck to all the examiner…..
    I hope you get 5A’s in UPSR

  14. i hope your result good…good luck!!!!!

  15. ciri-ciri orang yang cerdik adalah:1:sembahyang lima waktu
    kepada orang islam lah…………:2:selepas sembahyang jangan lupa berdoa…kepada tuhan……..:3:rajin belajar dan rajin berusaha

  16. tak ada kah sabah?

  17. Ada x soalan ramalan UPSR 2013?kALAU ADA KAN BEST…

  18. Thn ni aq nk UPSR…Harap2 dpt 5 A amin…

  19. good luck!!

  20. pulau pinang bahasa melayu pemahaman x der kerrr……………???!!!!

  21. Tengok pon dah berdebar2

  22. sabah tak de ke >?

  23. takut nye nak UPSR >_< HARAP DAPAT 5A . . AMIN…

  24. teruskan berusaha semua

  25. SAYA NAK 5 A UPSR!HRAP2 SAYA DAPAT 5A!

  26. harap dapat 5a amin

  27. thats good

  28. miaa natasya says:

    i hope i can target 5A :3

  29. jega jeeva ram gabriel says:

    selangor x ada ke?????

  30. seronok gak tngok koleksi2 ni…..Rasa macam berdebar lak..saya yakin semua rang oleh wat kalau kata susah mmglah susah kalau kata senang jadilah senang….

  31. nur zulaikha says:

    kenapa x leh buat periksa

  32. bulan september ni nk upsr.takut pula aq.harap2x dpt 5A.amin ya rabbal alamin

  33. erm,senang.harap2 lah boleh dapat A nanti…:)

  34. yang terengganu tak da ke?

  35. harap UPSR thn ni tak sush sangat

  36. bestnya website nieyh

  37. do you have an answer for check…

  38. Pray for us to get 5A !

  39. Saya akan dapat lima a dan saya teringin masuk sekolah bukit jalil

  40. saya nak dapat 5 aminnnnnnnnnnn…………………

  41. penang boh lah bnyak byak sikit.plesead,ya……………………

Write a Comment