Koleksi Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan UPSR 2013 (Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris, Matematik, Sains) _

Koleksi Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan UPSR 2013 / Trial UPSR 2013 Examination Papers

.
.

UPSR___200__20

Sila Klik :

Juga Klik :

 

 ………………………………………………………………………………………………..

Untuk Rujukan UPSR (Soalan Peperiksaan, Nota, Jawapan, Latihan…)

.
.

 ………………………………………………………………………………………………..

Untuk Kertas Soalan Peperiksaan UPSR, Nota dan Latihan yang lain, sila klik :

http://www.bumigemilang.com/?cat=47

………………………………………………………………………………………………..….

Untuk Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan yang lain, sila klik :

http://www.bumigemilang.com/?cat=238

………………………………………………………………………………………………..….

.
.

23 thoughts on “Koleksi Kertas Soalan Peperiksaan Percubaan UPSR 2013 (Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris, Matematik, Sains) _

  1. umaiyal a/p Ravichandran says:

    I LIKE THIS PEPERIKSAAN

  2. auni wardatul najihah says:

    tahun ini saya akan menduduki peperiksaan upsr saya berharap agar mendpt keputusan yg cemerlang dlm peperiksaan upsr nnti….. tpi byk subjek yang ltidak difahami,seperti b.cina,sains,english mcm mne nk lulus,, dan mndpt keputusan cemerlang supaya dpt membanggakn ibu&bapa kta…………….

    • Muhammad Putera Zack says:

      memang pun… 🙂

    • slmt menduduki exam upsr .[email protected] exam ttp akan hadir so all the best la.smoga
      kecmrlangan mnti,insyallah aminnnnnnnn………….

  3. segalanya best 🙂

  4. can’t wait for upsr…

  5. noorhanis alia says:

    asalamualaikum ..agaknya lagi brape hari kn nk periksa takut la,,,korang dh sdia ke? lagi 5 hari kn ..eee ngerinya

  6. ala tinggal 3hari jer nak upsr

  7. berdebar rase nyer insya allah nanti dapat buat yang terbaik dan dapat 5A dlm UPSR

  8. [email protected] com says:

    Doakan saye dapat 5a

  9. [email protected] com says:

    Berdebar rase .upsr lagi berape bulan je lagi

  10. saya dapat 7 a

  11. hari isnin nanti saya akan menghadapi peperiksaan percubaan upsr. berdebar hati saya. taktahu lah dapat keputusan apa. saya berdoa untuk 5A atau 4A 1B atau luls…………..??????

  12. this is the best

  13. doa kan sye mendapat 5A +

  14. ok its the best for me

  15. uuuuu best nya

  16. allhamdullilah.. saya mendapat 5a d dlm upsr…

Write a Comment