.
.
.
.
.

Permohonan Kemasukan Pelajar Sepenuh Masa Ke Kolej Komuniti KPT Program Sijil Sesi Julai 2010

Permohonan Kemasukan Pelajar Sepenuh Masa Ke Kolej Komuniti KPT Program Sijil Sesi Julai 2010

Laman Web : 

http://www.bpkk.edu.my/pengambilan/?lang=my&cat=1&id=18&mnu=3

Syarat Permohonan :

Laman Web :

http://www.bpkk.edu.my/pengambilan/?lang=my&cat=1&id=20&mnu=3

Sipnosis Program :

Laman Web :

http://www.bpkk.edu.my/pengambilan/?lang=my&cat=1&id=50&mnu=3

Cara Memohon

Laman Web :  www.spkk.edu.my/pengambilan.

Tarikh Tutup : 30 April 2010

Keputusan Permohonan : Disemak mulai 09 Mei 2010

Tarikh Pendaftaran : Dijangka pada 13 atau 14 Julai 2010

Rayuan : 09 Mei 2010

Keputusan Rayuan : Boleh disemak setiap hari Selasa mulai 11 Mei 2010 sehingga 13 Ogos 2010

……………………………………………………………………………………..…………..

Untuk maklumat Kolej / Institut yang lain, sila klik :

http://www.bumigemilang.com/?cat=71

……………………………………………………………………………………..…………..

26 Comments Already

  1. nk tny kat mane nk buat rayuan tu ek???ade link die tak..?

  2. saya nak mohon masuk kolej komuniti teluk intan sesi julai 2010,boleh ke tidak? macam mana caranya?

  3. Saya nak memohon untuk melanjutkan pengajian di Kolej Komuniti,dalam bidang katering,saya harap pihak pengurusan boleh membantu saya untuk melanjutkan pengajian yang saya minat…sekian terima kasih atas pihak rngurusan.

  4. boleh saya tahu macam mana saya nak buat rayuan untuk masuk ke kolej komuniti?

  5. Saya ingin bertnya…bilakah tarikh yang baru bagi pengambilan sesi januari 2011

  6. BILE PENGAMBILAN SESI 2011 DIBUKA……??TIAP2 ARY DUK CARI….TP ASYIK JUMPA 2O10,2010,2010,2010,,,,,

  7. saya pun nk tanya jugak >< …. kemasukan untuk sesi 2011 bila ye?

  8. BILA TARIKH KOLEJ KOMUNITI UNTUK 2011??
    TGOK TIADA PN..
    YG ADA SIJIL MODULAR JE

  9. saya nk tanya bila kemasukan untuk sesi 2011 yer?
    saya harap saya akan dapat tahu kemasukan sesi 2011 secepat mungkin.

  10. kemasukan sijil tiada lagi sudah..
    sebab sudah digantikan dengan Sijil modular kebangsaan..Jdi mohon je lah Sijil Modular kebangsaan..

  11. sy nk tanya bila pengambilan julai 2011 di buka dan bila tarikh tutupnya
    sekian

  12. sya nak isi prmohonan kolej komuniti utk sesi julai 2011….xjper pun…asyik2 2010…jer….sper2 leh tolong sya x????

  13. mcm x update langsung je

  14. sya nk isi borng prmohonan kolej komuniti sesi julai 2011..sya pun da cri xjmper.asyk 2010 jer..help me please?

  15. haa ,, blew kemasukan sesi 2011 na kua erk ? dry tdy cawik2 x jmp pown .. hope kua an laa . plezzzzz

  16. salam..saya perlukan pertolongan..sy nak buat rayuan..tapi kenapa tidak boleh….plzzz bantu sya

  17. sy nk isi permohonan utk sesi julai 2011,bila tarikh sesi 2011?

  18. dah x bke ker permohonan tuk bulan julai…saya baru nak isi borang….

  19. permohonan utk bln julai da tutup ke?

  20. sy berminat utk belajat di kolej komuniti,dlm bidang hotel dan katering,cam mana utk apply belajar kat sini?

  21. bila sesi 2011 dibuka ?

  22. sy ingin nak belajar di kolej komuniti teluk intan,dlm bidang komputer n b.i,cam mana utk apply belajar kat sini?

Write a Comment

.
.
%d bloggers like this: